ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

20/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

Σουπερ μαρκετ: Εκατοντάδες ανοιχτές θέσεις εργασίας – Αίτηση ΕΔΩ



Σουπερ μαρκετ: Πάρα πολλές ευκαιρίες για δουλεία υπάρχουν αυτή τη στιγμή στις διασημότερες αλυσίδες τροφίμων της χώρας…

 ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 

 

Ξεκίνησαν οι εγγραφές και επανεγγραφές των τμημάτων τένις του ΓΣΗ Ηλιούπολης (Φώτος)#FUN2LEARN #ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ Φροντιστηριο Ξενων Γλωσσων ΕΥΡΩΓΝΩΣΗ ΤΙΝΑ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ Φροντιστηριο Ξενων Γλωσσων ΕΥΡΩΓΝΩΣΗ ΤΙΝΑ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ Φροντιστηριο Ξενων Γλωσσων ΕΥΡΩΓΝΩΣΗ ΤΙΝΑ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ

Δεν έχεις δουλειά αυτή την περιόδο και ψάχνεις να βρεις κάτι;

Σου έχουμε μαζέψει όλες τις σελίδες που οι αλυσίδες αναρτούν τις ανοικτές θέσεις εργασίας που προσφέρουν.

Δες παρακάτω αναλυτικά αν ταιριάζει κάποια με τις απαιτήσεις σου.

Σουπερ μαρκετ: Η λίστα με τις θέσεις εργασίας

Προσλήψεις για θέσεις εργασίας μιας ποικιλίας ειδικοτήτων, σε διάφορα σημεία της χώρας, ζητά η αλυσίδα σούπερ μάρκετ «ΑΒ Βασιλόπουλος».

Δείτε εδώ τη λίστα.

Προσλήψεις στα σούπερ μάρκετ METRO και My Market

Η εταιρία METRO και τα My market αναζητούν ικανούς υποψήφιους όλων των ειδικοτήτων με όρεξη για εργασία και φιλοδοξία για προσωπική ανάπτυξη και καταξίωση σε ένα υγιές εργασιακό περιβάλλον.

Εάν ενδιαφέρεστε να ενταχθείτε στο ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας My Market, κάντε κλικ εδώ.

Εάν ενδιαφέρεστε να ενταχθείτε στο ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας METRO, κάντε κλικ εδώ.

Προσλήψεις στα Lidl

Δείτε εδώ τι ειδικότητες ζητάει και πώς να στείλετε βιογραφικό.

Θέσεις εργασίας στον Μασούτη

Δείτε εδώ τις θέσεις εργασίας.

Σουπερ μαρκετ: Μεγάλη ακρίβεια – Το καλάθι των 50 προϊόντων

Η ακρίβεια στα σουπερ μαρκετ είναι τεράστια και έρχονται καινούργιες αυξήσεις το επόμενο διάστημα. Τα βλέμματα των πολιτών στρέφονται στο «καλάθι» των 50 προϊόντων που συμφώνησαν να δημιουργήσουν οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ.

Ο στόχος της συμφωνίας που προέκυψε κατά τη συνάντηση του υπουργού Ανάπτυξης, Άδωνι Γεωργιάδη με τους εκπροσώπους του οργανωμένου λιανεμπορίου είναι σε 50 προϊόντα βασικής ανάγκης, τη λίστα των οποίων θα αποφασίσει η κάθε αλυσίδα ξεχωριστά, να κρατηθούν όσο το δυνατό χαμηλότερα οι αυξήσεις. Προκειμένου οι καταναλωτές ακόμη και με χαμηλότερα εισοδήματα να μην στερηθούν τίποτα από εκείνα που τους είναι απολύτως απαραίτητα, όπως σημειώνουν στο αρμόδιο υπουργείο.

Άλλωστε σύμφωνα με όσα επισημαίνουν στελέχη της αγοράς, οι ανατιμήσεις που έρχονται το αμέσως επόμενο διάστημα και σταδιακά έως το τέλος Νοεμβρίου, ανάλογα με τα αποθέματα της κάθε επιχείρησης, είναι σημαντικές και σε διψήφιο ποσοστό σε κάποιους κωδικούς βασικών αγαθών.

Ανάμεσα σε εκείνες που ξεχωρίζουν είναι στα τυροκομικά, τα χαρτικά, τα έλαια, τα αναψυκτικά και τα κρέατα. Σημειώνεται ότι τόσο το καλοκαίρι όσο και τον Σεπτέμβριο είχε καταγραφεί ακόμη ένα μεγάλο κύμα ανατιμήσεων όπως προκύπτει από τα στοιχεία των πωλήσεων των σούπερ μάρκετ. Μάλιστα, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία της εταιρείας IRI για τις πωλήσεις τον Αύγουστο καταγράφηκε το μεγαλύτερο «χάσμα» ανάμεσα στις πωλήσεις σε αξία και σε εκείνες ανά μονάδα τους τελευταίους μήνες.

Μπαίνει στο e-katanalotis το καλάθι των 50 προϊόντων

Σε ότι αφορά στο νέο «εργαλείο» που αναμένεται να ενεργοποιηθεί στο τέλος του μήνα, στην προσπάθεια για συγκράτηση των αυξήσεων, το υπουργείο Ανάπτυξης έως τη Δευτέρα αναμένεται να ορίσει τις γενικές κατηγορίες των βασικών προϊόντων για το «καλάθι». Όπως γαλακτοκομικά, κρέας, λάδι, άλευρα, ζυμαρικά, χαρτικά, απορρυπαντικά κ.α.

Στη συνέχεια, κάθε αλυσίδα σούπερ μάρκετ, θα έχει ένα περιθώριο κάποιων ημερών ώστε να δηλώσει και να παρουσιάσει στο καταναλωτικό κοινό, με βάση τις 50 αυτές κατηγορίες, το δικό της «καλάθι του νοικοκυριού». Είτε αυτά είναι επώνυμα προϊόντα, είτε ιδιωτικής ετικέτας, θα τα επιλέξουν τα ίδια τα σούπερ μάρκετ.

Ακολούθως, στην εφαρμογή e-katanalotis του υπουργείου Ανάπτυξης, θα αναρτηθούν τα «καλάθια» όλων των αλυσίδων προκειμένου οι καταναλωτές να γνωρίζουν και να επιλέξουν τα προϊόντα με τις μικρότερες ανατιμήσεις, τα οποία θα αγοράσουν, ανάλογα με τις ανάγκες τους.

«Δεν έχει πλαφόν το καλάθι, θα είναι η προσπάθεια της κάθε αλυσίδας να δείξει την χαμηλότερή της τιμή συγκεντρωμένη» ξεκαθάρισε την Παρασκευή μιλώντας στο Μega o υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης, προσθέτοντας ότι «όσο διαρκεί ο πληθωρισμός θα υπάρχει και το καλάθι».

Παράλληλα, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένεται η συνάντηση την οποία προανήγγειλε ότι θα έχει την ερχόμενη εβδομάδα ο υπουργός Ανάπτυξης με εκπροσώπους της ελληνικής βιομηχανίας ώστε να διερευνηθεί πως από την πλευρά τους μπορούν να συμβάλλουν στη συγκράτηση των αυξήσεων των τιμών.

  πηγη


ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ











Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια