Συνεχίζονται τα παράπονα και οι καταγγελίες των πελατών του Κωτσόβολου.
Δείτε
χαρακτηριστικά:
Κωτσόβολος -καταγγελία: Παραγγελία για Λέσβο πήγε Χανιά
-«Έλεος & μακριά!!!!»
Νέα παράπονα πελατών για τον Κωτσόβολο: “Απαράδεκτη
εταιρεία, παρέδωσαν λάθος προϊόν”
Αυτή τη φορά
κάτω από ανάρτηση της εταιρείας στο facebook
(https://www.facebook.com/Kotsovolos/posts/10159675902491163) πελάτης
διαμαρτύρεται, γράφοντας:
«8
Ιουλίου καινούριο σίδερο philips. Μας κάηκε χτες, πάμε στο κατάστημα να δούμε
τι θα γίνει γιατί έχουμε εγγύηση κ μας λένε σε ένα μήνα θα το έχουμε πίσω.
Μέχρι τότε πως θα σιδερώνουμε τα ρούχα μας; Εάν ήταν έπρεπε να μας πείτε να
πάρουμε κ εφεδρικό. Είναι αυτό εξυπηρέτηση;
Η απάντηση
της εταιρείας είναι η εξής:
«Καλησπέρα
σας. Μπορείτε να μας στείλετε περισσότερες πληροφορίες μέσω προσωπικού
μηνύματος ώστε να ελέγξουμε διεξοδικά το ζήτημα σας».
Ο πελάτης
γράφει:
«Στέλνω
pm»
Στη συνέχεια
επανέρχεται:
«….
λέγομαι. Έστειλα μήνυμα κ με ξαναρωτάνε πως μπορούν να με εξυπηρετήσουν».
Η νεά
απάντηση που λαμβάνει:
«Για την
καλύτερη εξυπηρέτηση σας θα συνεχίσουμε την επικοινωνία μας μέσω της προσωπικής
μας συνομιλίας»
Ο πελάτης
σημειώνει:
«Η
καλύτερη εξυπηρέτηση είναι να μου δώσετε το τηλέφωνο της εταιρείας που
επισκευάζει τα σίδερα ώστε να μην εξυπηρετήσουν πιο γρήγορα; Είναι αυτό; Λύση;
Είναι εξυπηρέτηση ιδιωτικής εταιρείας; Εσάς αν χαλάσει το αμάξι σας κ πάτε
συνεργείο, σας λένε καθίστε ένα μήνα χωρίς αμάξι ή σας δίνουν ένα
αντικατάστασης εάν είναι μεγάλη η εταιρεία που το πάτε, ώστε να κάνετε την
δουλειά σας μέχρι να φτιαχτεί. Εμείς που έχουμε εγγύηση κ μας καλύπτετε μέχρι
να μας παραδώσετε το σίδερο σε ένα μήνα τι θα πρέπει να κάνουμε; Να καθόμαστε
πάνω στα ρούχα να τα ισιώνουμε; Να τα βάζουμε ασιδέρωτα; Τι προτείνετε ως
μεγάλη εταιρεία; Να πάρουμε τον συνεργάτη σας να μας εξυπηρετήσει πιο γρήγορα ή
να πάμε από το Κερατσίνι στο Χαλάνδρι που μας στείλατε στο κατάστημα; Βλέπετε
λογική κ ωραία εξυπηρέτηση στο πρόβλημα μας;».
Δείτε τις
εικόνες του διαλόγου:
πηγη


0 Σχόλια