Έρχονται
μεγάλες αλλαγές στα λεωφορεία και στα τρόλεϊ. Από Δευτέρα ο ΟΑΣΑ θα εφαρμόσει
έλεγχο εισιτηρίων και η είσοδος των επιβατών θα γίνεται αποκλειστικά από την
μπροστινή πόρτα, απ 'όπου ο οδηγός θα ελέγχει τα εισιτήρια.
Απώτερος
σκοπός είναι η μείωση της εισιτηριοδιαφυγής, η οποία σύμφωνα με εκτιμήσεις
φθάνει στο 80% σε λεωφορεία και τρόλεϊ.
Μάλιστα, 65
νέοι ελεγκτές θα προστεθούν στο ήδη υπάρχον προσωπικό, ενώ αναμένεται να
προσληφθούν ακόμη 166 άτομα.
Σημειώνεται
ότι μετά το κλείσιμο των πυλών σε μετρό και ηλεκτρικό, αυξήθηκε η πώληση
εισιτηρίων και σε λεωφορεία και τρόλεϊ.
Βέβαια το
νέο μέτρο βρίσκει αντίθετους τους οδηγούς, οι οποίοι με επιστολή τους στον
Πρόεδρο και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΑΣΑ κάνουν λόγω για μία αιφνίδια,
δίχως προγραμματισμό και χωρίς συνεννόηση απόφαση που θα έχει ως αποτέλεσμα τις
καθυστερήσεις στα δρομολόγια και την ταλαιπωρία των επιβατών.
Ειδικότερα,
αναφέρουν: "Εμείς ως εργαζόμενοι που σεβόμαστε τους επιβάτες και
στοχεύουμε στην ασφαλή και όσο γίνεται πιο αξιόπιστη συγκοινωνία , δεν θα
θέσουμε σε κίνδυνο τους επιβάτες, δεν θα τους ταλαιπωρήσουμε επειδή το θέλετε
εσείς, αλλά ούτε θα μετατραπούμε εμείς οι οδηγοί ξανά σε «πολυμηχανήματα» των
προχειροτήτων σας» . Ενώ καταλήγει «Σας καλούμε για την άμεση άρση της απόφαση
σας».
Επίσης
τονίζουν ότι οι υποδομές στις στάσεις δεν βοηθούν την εφαρμογή του μέτρου,
καθώς ο οδηγός χρειάζεται ελεύθερο χώρο που να καλύπτει όλο το μήκος του
λεωφορείου για ασφαλή επιβίβαση/αποβίβαση.
«Αν οι
αρμόδιοι είχαν κάνει μελέτη για το συγκεκριμένο μέτρο, θα καταλάβαιναν ότι δεν
μπορεί να εφαρμοστεί, αν πάρουμε παράδειγμα την οδό Δροσοπούλου ο οδηγός θα
πρέπει να πλαισιώσει την μπροστινή πόρτα στο πλήθος του κόσμου που πρέπει να
επιβιβαστεί επομένως είναι αδύνατη η αποβίβαση, καθώς στην συγκεκριμένη οδό
παρόλο που υπάρχουν ειδικές πλατφόρμες ανοίγουν μόνο δύο πόρτες. Το ίδιο
συμβαίνει στην συντριπτική πλειοψηφία των στάσεων οι οποίες είναι γεμάτες
εμπόδια, να μην ξεχάσουμε τις στάσεις που είναι δίπλα σε φανάρια και σε
διασταυρώσεις, με την εφαρμογή του μέτρου «είσοδος από εμπρός» το λεωφορείο θα
πρέπει να σταθμεύσει αρκετά μέτρα πιο πίσω και να προκύψουν ατυχήματα κατά την
επιβίβαση/αποβίβαση επιβατών, καθώς όλα αυτά αυτή τη στιγμή ελέγχονται από τον
οδηγό που σταθμεύει το λεωφορείο ανάλογα με τα εμπόδια τραβώντας το λεωφορείο
όσο εμπρός ή πίσω χρειάζεται για ασφαλή επιβίβαση/αποβίβαση».
0 Σχόλια